söndag 28 september 2008

Grattis Torsten och Elisabeth!

I dag har mina foraldrar varit gifta i 40 ar! Fantastiskt va! Grattis! (avsaknaden av prickar pa bokstaverna beror pa att jag ar i Polen)

Kolla sa sota de var!

3 kommentarer:

  1. synnerligen ett vackert par

    SvaraRadera
  2. Vad lik du är din mamma!

    SvaraRadera
  3. Håller med. Bruden är dottern upp idagen. Eller om det ska vara tvärtom.

    /Sara

    SvaraRadera