Små människors musik
tisdag 3 maj 2011
Bästa företaget för mig?
Helt allvarligt tror jag att jag skulle passa på företaget Confuse-A-Cat Limited. I alla fall om de avskaffade den där jobbiga militären som skriker saker. Synd att det inte finns på riktigt.
1 kommentar:
Elisabeth Lundmark
17 maj 2011 kl. 14:47
Ja, attans. Jag hade gärna sökt jobb hos dem också...!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ja, attans. Jag hade gärna sökt jobb hos dem också...!
SvaraRadera