tisdag 3 maj 2011

Bästa företaget för mig?


Helt allvarligt tror jag att jag skulle passa på företaget Confuse-A-Cat Limited. I alla fall om de avskaffade den där jobbiga militären som skriker saker. Synd att det inte finns på riktigt.

1 kommentar:

  1. Elisabeth Lundmark17 maj 2011 kl. 14:47

    Ja, attans. Jag hade gärna sökt jobb hos dem också...!

    SvaraRadera