Nu kan du slippa skiten från Postkodlotteriet. Fast mest av allt vill jag förstås slippa se den där Rickards tokkristna blick på reklamen i tunnelbanan. Ja, jag har redan skrivit om det här på Facebook, men jag vill gärna fortsätta att sprida ordet till er som inte är med på fejan!
Spärra reklamutskicken här.
Tack för länken, hoppas slippa dessa "glamourösa" kuvert framöver. Hälsningar Ann-Maire
SvaraRadera