Små människors musik
lördag 22 januari 2011
Glitter och vitlök
Nu ska jag ta på mig min vansinnigt glittriga kofta och gå och
käka lite vitlök i någon form
. Säkert i flera former, haha. Hoppas ni har en kanonskön kväll!
1 kommentar:
Sunkan
23 januari 2011 kl. 15:39
Gala (som Kimsan säger)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Gala (som Kimsan säger)
SvaraRadera