Små människors musik
fredag 21 januari 2011
Bästa gå-på-krogen-kjolen
Jag har en ny kjol i ett toppenmaterial: bävernylon! Perfekt om man till exempel råkar spilla öl, för då sveper man bara med handen över den och sedan är vätskan borta! ;-)
Från
Orkanlia
förstås.
1 kommentar:
Anonym
21 januari 2011 kl. 15:43
vem kan hitta på nåt sånt , förutom du, tuffa du
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
vem kan hitta på nåt sånt , förutom du, tuffa du
SvaraRadera