Hoppas att det är bra med er läsare. Med mig är det helt okej fast det har varit lite väl många bollar i luften ett tag: romanskrivande, jobbsökande, filmfestival, julfestarrangemang, protokollskrivande i bostadsrättsföreningen och sånt. De flesta aktiviteterna är självvalda och dessutom roliga så jag har bara mig själv att skylla. Nu väntar några lediga dagar.
Romanskrivning låter hur bra som helst. Den koommer jag lätt att köpa.
SvaraRaderaLyckospark ♥