Små människors musik
torsdag 8 april 2010
Snart surströmmingsfredag
Det är lite intensivt just nu. Mycket jobb, både på jobbet och hemma. Men i morgon väntar avkoppling: surströmmingsmiddag med kompisar. Jovisst, ni hörde rätt, jag har köpt suring i Hötorgshallen!
1 kommentar:
Annika
15 april 2010 kl. 16:19
Borkbosuringen rules!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Borkbosuringen rules!
SvaraRadera