I går tog Sunkan, T och jag vårens första "uteserveringsöl". Det var soligt och tillräckligt varmt, i alla fall om man svepte in sig i en filt. I morse när jag vaknade snöade det friskt och gör så fortfarande. Det är alldeles vitt ute. Snacka om tvära kast. Ja, man förstår ju varför det kallas aprilväder.
Det var kul att träffas och trevligt att det gick att sitta på en uteservering.
SvaraRadera