Små människors musik
torsdag 22 april 2010
La Suède, je t'aime
Vi är hemma nu. Känner mig sliten. Skulle behöva semester, hehe!
1 kommentar:
Sunkan
27 april 2010 kl. 15:23
Ja man behöver väl alltid ha lite extra semester för att vila upp sig från semestern ;)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ja man behöver väl alltid ha lite extra semester för att vila upp sig från semestern ;)
SvaraRadera