Det är till att ha tur! Ni har säkert tur när ni ska hem igen också. Annars får ni väl stanna i Paris...?
Hoppas ni tar er hem. Jag håller alla tummar.
Det är till att ha tur! Ni har säkert tur när ni ska hem igen också. Annars får ni väl stanna i Paris...?
SvaraRaderaHoppas ni tar er hem. Jag håller alla tummar.
SvaraRadera