I lördags var vi hemma hos Henke och Jerkan, bland annat för att postumt fira den bortgångne gaypippin Knasen som skulle ha fyllt 23 år. Det var det vanliga gänget ungefär: Annika, Jocke, Gustav, Yvonne, Sunkan, T och jag. Mycket god mat: lammfärsspett och skum men god rysk efterrätt. Så här glada var vi. Henke ser ut som någon sorts ljusfenomen. En ängel, kanske?
Henke är en ängel med en mage... Den senare måste du tagit fram i Photoshop...
SvaraRaderaHenke