Små människors musik
söndag 7 mars 2010
Ännu en halkig dag
Det är glashalt utanför mitt hem. Och jag har svårt att uthärda halkan. Isen bildar konstiga knölar på asfalten, så man kan inte bara glida med längs gatorna heller. Jaja, snart är det vår.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar