söndag 21 februari 2010

Utsikt över Söders takåsar























Mitt köksfönster i dag.

1 kommentar:

  1. Jäklars ni är invaderade ju!! Är det den lilla blå som styrt dit dom tro, ser ut som en jättesnöamöba :-)

    SvaraRadera