Jäklars ni är invaderade ju!! Är det den lilla blå som styrt dit dom tro, ser ut som en jättesnöamöba :-)
Jäklars ni är invaderade ju!! Är det den lilla blå som styrt dit dom tro, ser ut som en jättesnöamöba :-)
SvaraRadera