Små människors musik
lördag 2 januari 2010
Saffranspannkaka med sylt och grädde
Om du hade varit här nu så hade jag bjudit på grönsakssoppa med salamimacka. Med en öl eller ett glas vin till. Sedan
den här saffranspannkakan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar