Små människors musik
onsdag 2 december 2009
Strumpbyxor med tomtemotiv, någon?
Det börjar lacka mot jul och då kan man ju bli sugen på ett par glittriga strumpbyxor med tomtemotiv. Eller inte. I alla fall finns de att köpa
här.
1 kommentar:
Sunkan
3 december 2009 kl. 19:15
Nuuu känner jag ett köpbegär komma på... Not!!!! Dessa var lite väl plottriga... hmmmm
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Nuuu känner jag ett köpbegär komma på... Not!!!! Dessa var lite väl plottriga... hmmmm
SvaraRadera