Små människors musik
fredag 11 december 2009
Evas sorgsna favoriter del 3: psycho-vemod
Den här låten hörde jag första gången en morgon i en taxi, medan solen höll på att gå upp. En cover på Husker Dus gamla låt. Plågsamt bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar