lördag 7 november 2009

Vart ska vi åka?

T och jag planerar att åka på en långweekend i början av januari. Frågan är bara vart vi ska åka? Berlin? Lissabon? Amsterdam? Istanbul? Max tre nätter och priset är en viktig faktor. Vart ska vi åka? Kom med förslag och motivera, tyvärr kan man inte vinna något, men jag vill gärna veta vart just du tycker att vi ska dra.

7 kommentarer:

  1. Berlin! Allt annat käns dammigt.
    MonaS

    SvaraRadera
  2. Mitt bidrag blir väl då Prag.
    Då jag var där x antal år sedan, minns jag att jag köpte en balja Sex on the Beach för en billig peng.

    Why not Krakow ;)

    SvaraRadera
  3. moskva kanske el portugal

    SvaraRadera
  4. Moskva vore kul, men har fått för mig att allting är löjligt dyrt där. Kanske har jag fel. Fast det lutar åt Berlin, faktiskt.

    SvaraRadera
  5. Ja, att jag tycker Berlin är väl knappast så förvånande. :-)Troligen Europas mest intressanta storstad.

    /Karin

    SvaraRadera
  6. Ja, att jag tycker Berlin är väl knappast så förvånande. :-)Troligen Europas mest intressanta storstad.

    /Karin

    SvaraRadera
  7. Berlin. Lissabon är överskattat och särskilt på vintern!

    SvaraRadera