söndag 8 november 2009

Två gosiga killar























Så här glad var Lukas, Petras och Jonas nytillskott, när han fick sitta i T:s knä i går...

Allvarligt talat är han en jättesöt liten pojke, lite trött vid fototillfället bara. Han är för övrigt väldigt lik sin storebror.

1 kommentar:

  1. så söt gossen är, grattis från Evas föräldrar

    SvaraRadera