Små människors musik
fredag 6 november 2009
Ösigt på Big Ben
Det var kul på Big Ben i går. Publiken hade kunnat vara större, men hey, det är november nu och allt svenskarna vill är att kura ihop sig på soffan hemma och titta på tv. Eller?
1 kommentar:
Sunkan
9 november 2009 kl. 17:23
Men drag var det!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Men drag var det!!!
SvaraRadera