Små människors musik
fredag 23 oktober 2009
Vad händer egentligen med returburkarna?
Så här på fredagskvällen vill jag dela med mig av den här gamla godingen. Skål och trevlig helg!
2 kommentarer:
Anonym
24 oktober 2009 kl. 11:03
Jag tror att det är det här som regeringen menar när de talar om "arbetslinjen".
/Erika
Svara
Radera
Svar
Svara
Eva
24 oktober 2009 kl. 11:23
Absolut.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag tror att det är det här som regeringen menar när de talar om "arbetslinjen".
SvaraRadera/Erika
Absolut.
SvaraRadera