fredag 23 oktober 2009

Vad händer egentligen med returburkarna?


Så här på fredagskvällen vill jag dela med mig av den här gamla godingen. Skål och trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det är det här som regeringen menar när de talar om "arbetslinjen".
    /Erika

    SvaraRadera