Små människors musik
onsdag 1 juli 2009
Västerbottens äldsta motorcykel?
Spana in inslaget från Nordnytt med min pappa.
Han är helskön, har hur många gamla hojar som helst. Om han inte hade familj skulle han säkert bara komma ut från garaget för att dricka kaffe.
Är vi lika, tycker ni?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar