Små människors musik
lördag 11 juli 2009
Kul kväll på Kryddan
T, och jag har tillbringat en stor del av kvällen på Pizzeria Kryddan i Björkhagen med goda vänner. Efteråt gick vi hem till Jerkan och Henke, och de bjöd bland annat på
den här vansinnigt goda efterrätten!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar