Små människors musik
torsdag 16 juli 2009
Big in Japan?
Stupiditys låt "Set me free" spelades tydligen i radiokanalen Good Morning Garage 76.1 i Japan i dag. Bilderna är för övrigt från en spelning på Bar Nine på Manhattan, New York, i juni i år.
1 kommentar:
Sunkan
17 juli 2009 kl. 12:17
Yes, det sprider sig. Grymt!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Yes, det sprider sig. Grymt!!!
SvaraRadera