torsdag 16 juli 2009

Big in Japan?



Stupiditys låt "Set me free" spelades tydligen i radiokanalen Good Morning Garage 76.1 i Japan i dag. Bilderna är för övrigt från en spelning på Bar Nine på Manhattan, New York, i juni i år.

1 kommentar: