Små människors musik
fredag 15 maj 2009
Ny nationalsång?
Jerkan har tipsat mig om den här låten. Tyvärr lyckas jag bara se en minut och fyrtiosex sekunder innan datorn eller självaste youtube stoppar låten. Fast det är nog såna vi är. Svenskarna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar