Den är grym, låten, mopsen, frillan, badbrallorna, the attitude hos både herre och hund! :-) //Henrik
Iiii... Vet inte om jag håller med Henrik på två punkter... Husses frilla och badbraxxor.. Det kan bara bli värre om husse har string... My goood!!!Men annars cool =)
Den är grym, låten, mopsen, frillan, badbrallorna, the attitude hos både herre och hund! :-) //Henrik
SvaraRaderaIiii... Vet inte om jag håller med Henrik på två punkter... Husses frilla och badbraxxor.. Det kan bara bli värre om husse har string... My goood!!!
SvaraRaderaMen annars cool =)