Petras klänning kommer från Inwear. Hon bär läppstiftet Sophisto från Mac. Evas klänning kommer från Orkan-Lia och läppstiftet är Viva Glam VI från Mac.
Gud vad roligt!!! Bröllop!!! Två tjusiga brudar är det på fotona (skriver en som har hamnat lite på efterkälken). Titta där, här var det visst ett tillfälle att använda din klänning till =)
Grattis!
SvaraRaderaSå roligt. Och så fina Ni är och ser så bra ut.
Hälsnigar
Mona o Lars
i Skellefteå
Så snygga ni är!!
SvaraRaderaVi har varit på bio men så fort vi kom hem gick jag naturligtvis in på bloggen för att kolla in det topphemliga projektet! :-)
/Karin
Åh vad vackra ni är, supertjusiga! Väldigt fina bilder! /Katarina
SvaraRaderaVäldigt snygga outfits båda två!
SvaraRaderaTack alla för gratulationerna! Vi hade en toppendag! Tack Eva för all hjälp under dagen (sminkning, fotografering, lunch, glada tillrop osv osv)!
SvaraRaderaPetra & Jonas
Gud vad roligt!!! Bröllop!!! Två tjusiga brudar är det på fotona (skriver en som har hamnat lite på efterkälken). Titta där, här var det visst ett tillfälle att använda din klänning till =)
SvaraRadera