lördag 21 mars 2009

Och så här såg det ut under förberedelserna




Petras klänning kommer från Inwear. Hon bär läppstiftet Sophisto från Mac. Evas klänning kommer från Orkan-Lia och läppstiftet är Viva Glam VI från Mac.

Och nej, glasen innehåller inte alkohol.

6 kommentarer:

  1. Grattis!
    Så roligt. Och så fina Ni är och ser så bra ut.
    Hälsnigar
    Mona o Lars
    i Skellefteå

    SvaraRadera
  2. Så snygga ni är!!

    Vi har varit på bio men så fort vi kom hem gick jag naturligtvis in på bloggen för att kolla in det topphemliga projektet! :-)

    /Karin

    SvaraRadera
  3. Åh vad vackra ni är, supertjusiga! Väldigt fina bilder! /Katarina

    SvaraRadera
  4. Väldigt snygga outfits båda två!

    SvaraRadera
  5. Tack alla för gratulationerna! Vi hade en toppendag! Tack Eva för all hjälp under dagen (sminkning, fotografering, lunch, glada tillrop osv osv)!

    Petra & Jonas

    SvaraRadera
  6. Gud vad roligt!!! Bröllop!!! Två tjusiga brudar är det på fotona (skriver en som har hamnat lite på efterkälken). Titta där, här var det visst ett tillfälle att använda din klänning till =)

    SvaraRadera