lördag 21 mars 2009

Grattis Petra och Jonas Domeij!

Stockholms stadshus den 21 mars 2009.

6 kommentarer:

  1. Vad roligt!! Grattis Petra och Jonas!

    /Karin och Davor

    SvaraRadera
  2. Grattis Petra och Jonas!
    Kramar Thore och Auli.

    SvaraRadera
  3. Grattis Petra & Jonas!!! Jätteroligt! Kramar från familjen Eriksson

    SvaraRadera
  4. Grattis Grattis Lycka till
    Elisabeth Torsten Häggmark

    SvaraRadera
  5. Så roligt, och vad fina ni är. Stort grattis!

    /Sara (Snart med tid för igångsättning.)

    SvaraRadera