måndag 23 februari 2009

Världens bästa bok?















Hehehe. Bra handling också.

1 kommentar:

  1. Då lär du uppskatta den här oxå:

    http://www.barnboken.nu/cgi/kort/9789187805042.shtml

    SvaraRadera