Små människors musik
söndag 15 februari 2009
Paus i studion
Här är en bild på Stupidity som jag tagit i studion, under en paus i mixningen. De är faktiskt inte så knäppa som de ser ut att vara. De är mycket värre.
1 kommentar:
Anonym
16 februari 2009 kl. 01:24
Crrrrrazy!!!
T håller på färgerna även privat ser jag...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Crrrrrazy!!!
SvaraRaderaT håller på färgerna även privat ser jag...