torsdag 26 februari 2009

Laddad inför Tiny Comedy























Den här konstiga posen och många andra finns det risk för att du får se om du kommer till Tiny Comedy i kväll. Jag har börjat ladda inför evenemanget.

3 kommentarer:

  1. Om jag hade varit i Stockholm ikväll hade jag gått dit och tittat på dig. Du verkar ju vara en hellattjo typ. En festlig tjej.

    SvaraRadera
  2. Skall Du inte på Morrissey-afton i kväll?
    Undrar Mona

    SvaraRadera
  3. lycka till, var dej själv.
    kram mamma

    SvaraRadera