Om jag hade varit i Stockholm ikväll hade jag gått dit och tittat på dig. Du verkar ju vara en hellattjo typ. En festlig tjej.
Skall Du inte på Morrissey-afton i kväll?Undrar Mona
lycka till, var dej själv.kram mamma
Om jag hade varit i Stockholm ikväll hade jag gått dit och tittat på dig. Du verkar ju vara en hellattjo typ. En festlig tjej.
SvaraRaderaSkall Du inte på Morrissey-afton i kväll?
SvaraRaderaUndrar Mona
lycka till, var dej själv.
SvaraRaderakram mamma