onsdag 4 februari 2009

Jag har nog aldrig haft vinterkräksjukan

Vi som har blodgrupp B är oftast immuna mot vinterkräksjukan. Jag har länge misstänkt att jag är immun eftersom många i min närhet smittats men inte jag, och nu har jag fått belägg för det. En vinstlott i det genetiska lotteriet - jag är tacksam.

1 kommentar:

  1. Hej Eva!

    Kul att du har läst mitt inlägg och tyckte att det var intressant. Nu har jag även lagt in länken till Kvartersakutens webb, det hade jag glömt.

    SvaraRadera