Små människors musik
lördag 28 februari 2009
Butik Kubik - ny affär i Götet
I morgon, den 1 mars kl 12.00 öppnar en ny butik på Tredje Långgatan 8 i Göteborg.
Butik Kubik
heter den och kommer förutom ägarnas kläder och grejer även att sälja
Orkan Lia-plagg!
Spännande, tycker jag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar