Små människors musik
måndag 26 januari 2009
Hemma igen
Nu är jag hemma i Stockholm igen. Vistelsen i Skellefteå var behaglig. Det enda som saknades var solsken.
1 kommentar:
Anonym
27 januari 2009 kl. 19:19
Jag hörde hur lilltjejen ropade på sin "mamma" när hon hörde någon öppna dörren. Gulligt!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag hörde hur lilltjejen ropade på sin "mamma" när hon hörde någon öppna dörren. Gulligt!!!
SvaraRadera