Vilken snygg sminkning! Vad har du på dig för ögonskugga och läppstift? /Karin
Ögonskuggan vet jag inte, men läppstiftet är Viva Glam VI. En färg som är väldigt användbar.
Aha, bröllopsläppstiftet, även kallat "världens snyggaste läppstift"! /Karin
Nix, det var IV. Det här är VI.
Jag är sugen på VI...så snyggt! Har köpt läppstiftet du tipsade om, det är väldigt snyggt, bra konsistens och har en svag, fräsch doft av gurka.../Karin
Vilken snygg sminkning! Vad har du på dig för ögonskugga och läppstift? /Karin
SvaraRaderaÖgonskuggan vet jag inte, men läppstiftet är Viva Glam VI. En färg som är väldigt användbar.
SvaraRaderaAha, bröllopsläppstiftet, även kallat "världens snyggaste läppstift"! /Karin
SvaraRaderaNix, det var IV. Det här är VI.
SvaraRaderaJag är sugen på VI...så snyggt! Har köpt läppstiftet du tipsade om, det är väldigt snyggt, bra konsistens och har en svag, fräsch doft av gurka.../Karin
SvaraRadera