fredag 2 januari 2009

Eva kikar fram...

Så här i nyårstider får man väl säga att jag tittar ut från det gamla och in på det nya.

5 kommentarer:

  1. Vilken snygg sminkning! Vad har du på dig för ögonskugga och läppstift? /Karin

    SvaraRadera
  2. Ögonskuggan vet jag inte, men läppstiftet är Viva Glam VI. En färg som är väldigt användbar.

    SvaraRadera
  3. Aha, bröllopsläppstiftet, även kallat "världens snyggaste läppstift"! /Karin

    SvaraRadera
  4. Nix, det var IV. Det här är VI.

    SvaraRadera
  5. Jag är sugen på VI...så snyggt! Har köpt läppstiftet du tipsade om, det är väldigt snyggt, bra konsistens och har en svag, fräsch doft av gurka.../Karin

    SvaraRadera