Långt ifrån mitt bästa gig. Kanske får skylla på att jag håller på att bli krasslig. Och visst tog jag en risk med nya skämt. Jag vet inte. Men jag hade trevligt i går i alla fall.
Jag tror ändå att du var mycket bra och rolig, som alltid! Men visst tar det väl ett tag innan de nya skämten sätter sig ordentligt. Snygg kjol från hovleverantören ser jag också att du har på dig. /Karin
Jag tror ändå att du var mycket bra och rolig, som alltid! Men visst tar det väl ett tag innan de nya skämten sätter sig ordentligt. Snygg kjol från hovleverantören ser jag också att du har på dig. /Karin
SvaraRadera