Små människors musik
onsdag 10 december 2008
Susanne Alfvengren ska vara med i Melodifestivalen.
Det känns ju öh ... fräscht och nyskapande. Hennes musik lyssnade min gympalärare på när jag gick i högstadiet. Varför gräva upp den nu?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar