Små människors musik
söndag 28 december 2008
Är galangarot gott?
När jag för en stund sedan plockade åt mig lite svamp på Hemköp föll blicken på
galangarot
, en för mig hittills helt okänd rot. Någon som testat denna Siam-ingefära?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar