Vad kan jag säga... coolt. Jag gillade han nere i hörnan med, som körde lite av sitt eget race.Men undra om inte kazoo-duon förra året var bättre ;)
Vad kan jag säga... coolt. Jag gillade han nere i hörnan med, som körde lite av sitt eget race.
SvaraRaderaMen undra om inte kazoo-duon förra året var bättre ;)