lördag 6 december 2008

Kanske dags för en ny väska?

I dag passerade jag en garnbutik på vägen till gymmet. I skyltfönstret hade de inte bara garn, och min blick fastande på några väskor som jag blev väldigt sugen på. Särskilt dyra var de inte heller. Krokodilmönster i rött och svart, glansiga väskor, gröna väskor.... mmmmm

Kolla på dem här. OBS! Kolla främst handbags and day bags.

4 kommentarer:

  1. Hmmm... På vilken adress finns denna lilla butik? Verkar värd ett besök.. Prislägen?

    SvaraRadera
  2. Rosenlundsgatan, nära Sats, Knitlab. Laptopväskorna kostade 780 pix. Det fanns andra mindre modeller också.

    SvaraRadera