Små människors musik
söndag 7 december 2008
En önskan om mer drama på vampyrbaren
Vi var på Vampire Lounge på Östgötagatan i går. Mycket goda drinkar och trevligt sällskap. Men gillar vampyrer verkligen 50-talsmusik och rockabilly? Jag tror att de föredrar mer dramatisk musik.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar