måndag 27 oktober 2008

Sugen, någon?























Stor man med liten kaffekopp och fånigt flin gör reklam för kaffe. (Jag fann Manuel i Warszawa och han är min, bara min!)

2 kommentarer:

  1. Han ser diabolisk ut. Skön snubbe.

    SvaraRadera
  2. Om man ser honom på nära håll ser han snarast fjantig ut.

    SvaraRadera