Små människors musik
måndag 27 oktober 2008
Sugen, någon?
Stor man med liten kaffekopp och fånigt flin gör reklam för kaffe. (Jag fann Manuel i Warszawa och han är min, bara min!)
2 kommentarer:
Anonym
27 oktober 2008 kl. 21:47
Han ser diabolisk ut. Skön snubbe.
Svara
Radera
Svar
Svara
Eva
28 oktober 2008 kl. 07:58
Om man ser honom på nära håll ser han snarast fjantig ut.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Han ser diabolisk ut. Skön snubbe.
SvaraRaderaOm man ser honom på nära håll ser han snarast fjantig ut.
SvaraRadera