Det var en bra dag för mig i går, både som yrkesmänniska och privatperson. Efter min kurs passade jag på att besöka Orkan-lia och hämta min nya tröja. Hur jag ser ut i den ser du här.
Niiiiice.... De små fjärilarna var pricken över i:et. Men i kväll blir det en annan tröja har jag en känsla av ;) Likadan tröja som jag ska kränga på mig!
gulligt med fjärilar, veringat gör att halsen ser längre ut, och det är bra för de allra flesta.
SvaraRaderasnyggis där.
Niiiiice.... De små fjärilarna var pricken över i:et.
SvaraRaderaMen i kväll blir det en annan tröja har jag en känsla av ;) Likadan tröja som jag ska kränga på mig!