fredag 17 oktober 2008

Min nya tröja

Det var en bra dag för mig i går, både som yrkesmänniska och privatperson. Efter min kurs passade jag på att besöka Orkan-lia och hämta min nya tröja. Hur jag ser ut i den ser du här.

2 kommentarer:

  1. gulligt med fjärilar, veringat gör att halsen ser längre ut, och det är bra för de allra flesta.
    snyggis där.

    SvaraRadera
  2. Niiiiice.... De små fjärilarna var pricken över i:et.
    Men i kväll blir det en annan tröja har jag en känsla av ;) Likadan tröja som jag ska kränga på mig!

    SvaraRadera