lördag 18 oktober 2008

Gårdagens gig i bilder






3 kommentarer:

  1. Så sköna bilder...
    Gillar särskilt Örnis galna blick! Sedan diggar jag miss Annas halsband, glitter & glamour (det gillas när blinget glittrar).

    SvaraRadera
  2. Annas halsband är för övrigt inhandlat på den affär där jag köpte dina blingbling-örhängen! :-)

    SvaraRadera
  3. Kallas den butiken "Bling bling" eller? Med tanke på att både mina fina örhängen och Annas halsband båda glittrar fint.

    SvaraRadera