Så sköna bilder...Gillar särskilt Örnis galna blick! Sedan diggar jag miss Annas halsband, glitter & glamour (det gillas när blinget glittrar).
Annas halsband är för övrigt inhandlat på den affär där jag köpte dina blingbling-örhängen! :-)
Kallas den butiken "Bling bling" eller? Med tanke på att både mina fina örhängen och Annas halsband båda glittrar fint.
Så sköna bilder...
SvaraRaderaGillar särskilt Örnis galna blick! Sedan diggar jag miss Annas halsband, glitter & glamour (det gillas när blinget glittrar).
Annas halsband är för övrigt inhandlat på den affär där jag köpte dina blingbling-örhängen! :-)
SvaraRaderaKallas den butiken "Bling bling" eller? Med tanke på att både mina fina örhängen och Annas halsband båda glittrar fint.
SvaraRadera