onsdag 29 oktober 2008

En läskigt mysig högtid

Du har väl lyssnat på Stupiditys nya demo Hitgirl?

2 kommentarer:

  1. Daaaaaaaamn!!!!!! That´s scary... Var är mina pålar och min vitlök!?!

    SvaraRadera