Små människors musik
lördag 18 oktober 2008
Dagens fundering
Det finns ju en blogg som heter Fotbollsfrun. Kanske jag skulle byta till Rockhustrun? Nä, förresten... Dum idé. Jag kan göra saker själv. Fast det skulle vara ett bra namn.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar