Små människors musik
torsdag 18 september 2008
Min nya kjol
Jag har inte provat den än, men medge att den ser
cool
ut!
2 kommentarer:
Anonym
20 september 2008 kl. 08:53
Påminner lite om en pennkjol. Och pennkjolar är snyggt!
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
20 september 2008 kl. 09:28
Ja, flott!
/Sara
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Påminner lite om en pennkjol. Och pennkjolar är snyggt!
SvaraRaderaJa, flott!
SvaraRadera/Sara