Den här gången missar jag tyvärr. Det grämer mig, men hoppas att många (andra) dyker upp. Tror att succén från Essingen i somras kan upprepas./Sara
Jag instämmer med Sara. Tror det blir stor succé imorgon också! Kan inte heller vara med imorgon tyärr.
Den här gången missar jag tyvärr. Det grämer mig, men hoppas att många (andra) dyker upp. Tror att succén från Essingen i somras kan upprepas.
SvaraRadera/Sara
Jag instämmer med Sara. Tror det blir stor succé imorgon också! Kan inte heller vara med imorgon tyärr.
SvaraRadera